vineri, 18 noiembrie 2011



Am fost înainte să fac videoclip-ul lui Dima, de două ori la ei acasa. De două ori am plecat pe gânduri. Am văzut în el un caracter care se apropie de cel al Domnului Isus. Într-un moment în care ei treceau prin anumite încercări, am fost invitat sa îi incurajez. Am ajuns acolo și am avut ocazia sa văd practic cu m o mână de oameni simplii, modești, ies în stradă și împart oamenilor pliante și filme cu teme creștine....cu alte cuvinte vesteau pe Dumnezeu, fără să le fie rușine. Musulmani foarte mulți dar și alte culturi, au fost abordați de acest grup de Români. Mărturia vizibilă din viața lui Dima confirmă fiecare cuvânt din acest cântec.

De obicei nu sunt foarte impresionat de muzica românească, tocmai din cauză că textele nu spun nimic. În cazul acestui cântec, textul m-a influențat și pe mine și pe echipa cu care lucrez. Azi de exemplu, la Timișoara fiind, am început să scriu acest gând influențat de băieții din trupă, care sunt în camera alăturată și cântă melodia această la chitară. Amuzant este, că încearcă să îl imite pe Dima....așa că am pus și eu pe youtube să ascult această melodie.
Rezultatul?

Acest gând.

Adi Gliga.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu